woensdag 20 augustus 2008

Nog een hobby

Naast het scrappen heb ik nog een hobby: tiffanyramen maken en soms glas-in-loodramen. Tiffany heeft mijn voorkeur, mijn man Jurrie maakt meestal de glas-in-loodramen. Ik snij dan wel het glas voor hem zodat hij ze zo kan pakken. Dit zijn de creaties die we tot nu toe hebben gemaakt:

Dit raam is met de glas-in-loodtechniek gemaakt door Jurrie en is nu ons wc-raam:



Dit was mijn eerste glas-in-loodprojectje voor de sier:



Deze 2 ramen heb ik gemaakt met de tiffanytechniek voor de deur naar de zoldertrap:



Dit raam heb ik gemaakt met de tiffanytechniek voor de deur naar onze slaapkamer:



Dit raam hebben we gemaakt voor boven de voordeur van mijn schoonouders. Het is een glas-in-loodraam:



Dit raam staat voor de sier voor mijn keukenraam en is gemaakt met de tiffanytechniek:



Deze 2 ramen zitten in onze kamerdeur en is gemaakt met de tiffanytechniek, de foto daaronder is eenzelfde raam los:



Dit raam zit dus in onze kamerdeur, zie foto boven:



Dit raam hebben we in opdracht van een collega van mij gemaakt, het is van glas-in-lood:



Dit raam was bedoeld voor de deur van de badkamer:

Geen opmerkingen: